2019-01-14

AGES Ambassadör

Vad är skillnaden mellan företag och företag, arbetsplatser och arbetsplatser?
Vad är skillnaden som gör att en del bolag går bättre än andra?
Vad är skillnaden som gör att en det känns mer positivt att kliva in i vissa företag?
Vad är skillnaden som gör att vissa företag har mer nöjda kunder än andra?

Svaret är: Vår egen inställning och attityd.

Det är med den grundtanken som vi startade AGES Ambassadör.

AGES Ambassadör är en utbildning där vi diskuterar och enas om vår grundvärderingar och grundtankar som finns i vår AGES bok ”så här gör vi”.
Det är att ta tillvara på mångfalden hos oss, enas om vad som är viktigast, kommunicera och ta eget ansvar, att tillskansa sig och förmedla information.
Det är att vi är många som har samma grundvärderingar och att sätta vårt AGES-dna i organisationen.

Att vara AGES Ambassadör innebär att man personligen fattat ett beslut att föregå med gott exempel.
Att man personligen förstår våra grundvärderingar och man signerat och följer våra tankar i vår bok ”så här gör vi”.
Att man ger sig själv en större möjlighet att kunna utvecklas tillsammans med företaget.
Att träffas och diskutera tankar och arbete med kollegor inom andra AGES bolag.

Vi har under hösten startat utbildningarna och har i nuläget ca 75 utbildade Ambassadörer.
Det kommer fortsätta under 2019 och vi räknar med att nå ca 150 anställda totalt i koncernen och hålla det rullande på den nivån.
I nuläget erbjuds anställda i ledande befattning samt anställda med någon typ av personal eller linje ansvar att delta.

AGES Ambassadör är grunden i AGES Academy.

Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Läs mer

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close